خرید فالوور اینستاگرام

شاید از نظر خودتان محتوای صفحه‌ی شخصی اینستاگرامتان خیلی خوب و عالی باشد. اما فرض کنید چقدر عالی‌تر می‌شد اگر ۱۰۰۰۰ نفر دیگر نیز این نظر را تایید کنند!

شما چه سلبریتی (شخصیت معروف و مشهور) باشید چه شخصی که برای گسترده کردن نام برندش به صفحات اجتماعی پیوسته، خرید فالوور برای آغاز کارتان بسیار وسوسه‌کننده خواهد بود.

سرویس‌های زیادی وجود دارند که در ازای دریافت هزینه‌ای برابر با یک لیوان قهوه‌ی استارباکس، حدود ۱۰۰۰ فالوور در اختیار شما قرار خواهند داد. اما قطعا اگر ای کار تا این حد ساده و ارزان بود همه باید انجامش می‌دادند. پس چاره چیست؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام برای تجارت ما قانونی و امن است؟ آیا سرمایه‌گذاری ارزشمندی خواهد بود؟

در این مقاله به تمامی این سوال‌ها پاسخ خواهیم داد تا بهتر متوجه شویم خرید فالوئر چه اصولی دارد، بایدها و نبایدهای آن چیست و در نهایت نتیجه‌گیری بر انجام دادن یا ندادن آن را بر عهده‌ی خودتان خواهیم گذاشت.

آیا می‌توان فالوئر اینستاگرام خرید؟

بله، سرویس‌های ارزان قیمت بسیاری وجود دارند که در ازای حدود ۱۰ دلار آمریکایی به شما ۱۰۰۰ فالوور خواهند داد. اما شما صرفا پول یک عدد را خواهید داد. تعداد زیادی از این دنبال‌کنندگان یا ربات هستند یا حساب غیر فعال و این به آن معناست که آ‌ن‌ها هرگز پست‌های شما را لایک نخواهند کرد.

علاوه بر خرید مستقیم فالوئر، شما می‌توانید وظیفه‌ی فالو کردن از طرف خودتان را بر عهده‌ی سایر سرویس‌ها بگذارید تا بر اساس علایق، جنسیت، سن، محل اقامت و هشتگ‌های جستجو شده‌ی شما، حساب‌های مرتبط را پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنند و در مقابل نیز احتمالا آن‌ها هم شما را دنبال خواهند کرد. با این کار فالوورهای شما افراد و حساب‌های واقعی خواهند بود اما همچنان محتمل است که آن‌ها هم پست‌های شما را لایک نکنند. و این نکته‌ نیز قابل توجه است که تعداد زیادی از این افراد شاید هرگز در مقابل دنبالتان نکنند و همین موضوع ریسک این عمل را بالا می‌برد.

اگر اولویت و هدف شما فقط بالا بردن تعداد فالوورهایتان است، خب قطع به یقین این سرویس‌ها به شما کمک خواهند کرد. حتی اگر تعداد دنبال‌کننده‌های حقیقی شما رو به کاهش باشد، آن‌ها را با فالوورهای دیگر جایگزین خواهند کرد.

اما این خطر‌ها را یادتان باشد که این فالوورها احتمالا هرگز پست‌های شما را لایک نمی‌کنند یا زیر آن‌ها نظر نخواهند داد. به علاوه این کار اعتبار شما را نیز خدشه‌دار خواهد کرد.

بذارید جور دیگری به قضیه نگاه کنیم؛ اگر شما متوجه شوید که یکی از صفحاتی که دنبال می‌کنید، بیشترِ مخاطب‌های به ظاهر وفادارش غیر واقعی هستند، آیا باز هم به دنبال کردن آن ادامه خواهید داد؟ حدس می‌زنم نه! حتی ممکن است این احساس به شما دست دهد که فریب خورده‌اید یا اینکه آن برند خاص توانایی جذب مخاطب با تولید محتوای خوب و با کیفیت را نداشته است که دست به خرید فالوور زده است.

با این حساب آیا باید فالوور اینستاگرام بخریم یا خیر؟

پیشنهاد ما این است که خیر! همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم تعداد بسیاری از فالوورهای خریداری شده یا ربات هستند یا حساب‌های غیر فعال اینستاگرام. بنابراین نه تنها پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شما را لایک نخواهند کرد، بلکه پست‌هایتان در صفحه‌ی جستجو یا اکسپلور اینستاگرامِ فالوورهای حقیقیتان نیز به نمایش نخواهد آمد.

می‌توان اینطور گفت که «مشارکت» کلید اصلی الگوریتم‌های اینستاگرام برای نمایش پست‌ها به کاربران است. پس ۱۰۰۰۰ فالووری که مشارکت نداشته باشند عملا به هیچ درد شما نخواهد خورد. البته ممکن است این کار افراد بیشتری را متقاعد کند که صفحه‌ی شما را دنبال کنند اما تضمینی برای آن نیست.

سایر کاربران قطعا متوجه خواهند شد که افراد زیادی با پست‌های شما درگیر نیستند و این حقیقت ‌آن‌ها را از فالو کردن شما باز خواهد داشت. اگر شما ۱۰۰۰۰ فالوور داشته باشید اما هر پستتان حدود ۴ لایک بخورد، مدت زیادی طول نمی‌کشد تا مردم بفهمند که یک جای کار ایراد دارد.

علاوه بر تمام این‌‌ها فالوورهای فیک (غیر واقعی)، پست‌های شما را برای یکدیگر یا در کانال‌های مختلف نخواهند فرستاد، آن‌ها راجع به برند شما با دوستان و آشنایان خود بحث و مشاجره نخواهند کرد و خب دلیل آن ساده است؛ آن‌ها اصلا در زندگی واقعی وجود ندارند!

اما از تمامی این اشکالات که بگذریم، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عیب خرید فالوور اینستاگرام این است که آمار و تجزیه و تحلیل‌های صفحه‌ی شما را، که توسط خود اینتاگرام انجام می‌شود، تحریف خواهد کرد. چون تقریبا غیر ممکن است که بخواهیم چگونگی ارتباط مخاطبانِ جامعه‌ی‌هدفمان را با برند خود بررسی کنیم در حالی که درصد زیادی از این افراد حتی واقعی هم نیستند. اگر ندانیم پست‌های ما تا چه اندازه خوب عمل کرده‌اند یا مخاطب‌های واقعی ما چطور فکر می‌کنند، هرگز نمی‌توانیم فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتریان حقیقی تبدیل کنیم.

توصیه ما این است که وقت و هزینه‌ای که صرف خرید فالوور می‌کنید، برای ساختن یک ارتباط قوی و مؤثر با مخاطب‌های واقعی خود خرج کنید. اگر محتوای شما بحث برانگیز و قابل اعتماد باشد، فالوئرهای حقیقی و وفادار شما در کل دنیا آن را گسترش خواهند داد و بی‌نیاز از هرگونه رشوه، با برند شما مشارکت می‌کنند.

اخیرا اینستاگرام الگوریتم‌های خود را به گونه‌ای تغییر داده‌است که سریعا هرگونه لایک، کامنت و فالوهایی را حذف می‌کنند که از طرف نرم‌افزارهای ثالث انجام شود؛ آن‌هایی که طراحی شده‌اند برای افزایش مصنوعی مخاطبان حساب‌ها. بنابراین با خرید فالوور شما به نوعی قوانین اینستاگرام را زیر پا خواهید گذاشت.

گوشی با صفحه اینستاگرام در دست و لپ‌تاپ

راهکارهای جایگزین خرید فالوور اینستاگرام

الگوریتم‌های جدید اینستاگرام به جای تعداد فالوورها، به میزان مشارکت کاربران با پست‌های شما توجه می‌کنند. و همچنین اینکه تا چه اندازه محتوای شما به محتوایی که کاربران دنبالش هستند، نزدیک باشد. برای افزایش این مشارکت و رسیدن به مخاطب‌های ایده‌آل خود فعالیت‌های متفاوتی می‌توان انجام داد.

تمرین‌های خوب و مؤثر پیرامون بازاریابی در اینستاگرام، چه حساب شما برند شخصی باشد و چه حساب یک شرکت، می‌تواند ماهانه ۸۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام را در دسترس شما قرار دهد.

در اولین قدم، حساب خود را به حالت عمومی یا public تغییر دهید تا همه‌ی کاربران بتوانند پروفایل و محتوای شما را مشاهده کنند. به این طریق شما می‌توانید به شکل طبیعی فالوور و مخاطب‌های خود را افزایش دهید. با نمایان شدن در صفحه اکسپلور اینستاگرام، بازیدکنندگان جامعه هدف شما به طرز چشم‌گیری جذب خواهند شد.

در ادامه تعداد زیادی پست، از محتوایی که ارائه می‌کنید، تولید کنید. این پست‌ها می‌توانند شامل عکس، گیف، ویدئو، بومرنگ و یا استوری‌های متفاوت و متنوع باشند. مابین فالوئرهایتان اعتماد و هیجان بیافرینید؛ با تولید محتواهای بحث برانگیز، نوشته‌های گیرا، عکس‌های باکیفیت، پست‌گذاری مداوم و منظم و از همه مهم‌تر وفاداری به سبک خاص خودتان! که شما را از سایر حساب‌های مشابه متمایز نگه دارد.

تحقیقات خود را از هشتگ‌هایی آغاز کنید که علاوه بر آوازه‌ی بهترشان، در راستای اهداف برند شما باشند. چرا که هشتگ‌ها بهترین راه برای جذب مخاطب‌های جدید و صحیح هستند.

بسته به برند و کسب‌وکار شما، طنز بودن محتوا هم می‌تواند بسیار کارساز باشد. بنابراین درک هدف اصلی و جامعه مخاطب‌هایتان باید در اولویت قرار بگیرد.

در آخر لازم به ذکر است که راه‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط با کاربران وجود دارد. با ایجاد فضایی امن و حرفه‌ای برای مشارکت افراد با محتوای شما، می‌توانید فالوورهای خود را به شکلی طبیعی افزایش دهید.

از همراهی شما ممنونیم:)

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر کسب و کاری می‌تواند با حرکتی آگاهانه و نه فرسایشی در مسیر صحیح، پیشرفت را احساس کند. ما، اعضاء تیم رامونا، متشکل از کارشناسان حرفه‌ای و مجربِ حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و برنامه‌نویسی، با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت کسب‌‌وکار شما با ارائه‌ خدماتی همچون؛ طراحی استراتژی تبلیغات موثر و تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن، سایت و وب‌سایت و افزایش و بهبود رتبه‌ی آن در گوگل (سئو) و سایر موتور‌های جستجو و ... در کنار هم جمع شده‌ایم، تا پاسخگوی نیازها و مشکلات شما در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال باشیم.

لینک1

لینک2

لینک3

لینک4

تمامی حقوق نزد رامونا استودیو محفوظ است.